בני ברק

יעקב וידר: "אין לי שום כוונה להיות באופוזיציה"

I have 314views
יו"ר הליכוד בבני ברק, יעקב וידר בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר: "הייתה פה מכת חולדות נוראית. הם לא נגעו בנושא הזה, בעיקר צחקו עליי. אמרתי מהיום הראשון שהמועמדות של בוסו היא קומבינה בדיל ארצי, סוחרים בתושבי בני ברק כמו בקר. הוכח שזה נכון. תושבי בני ברק צריכים עירייה שמשרתת אותם ולא מנגנון ג'ובים"
וידר. צילום: יעקב וידר

יו"ר הליכוד בבני ברק, יעקב וידר שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי) והבהיר: "אין לי שום כוונה להיות באופוזיציה. היעד הוא להביא שינוי. אני אהיה בכל מקום שיקדם את הנושא הזה. מה שבטוח שלא אוכל לעשות את זה בלי הרבה מנדטים. בשנים האחרונות פעלתי הכל עם מנדט אחד".

הוא תקף: "הייתה פה מכת חולדות נוראית. הם לא נגעו בנושא הזה, בעיקר צחקו עליי. אמרתי מהיום הראשון שהמועמדות של בוסו היא קומבינה בדיל ארצי, סוחרים בתושבי בני ברק כמו בקר. הוכח שזה נכון. תושבי בני ברק צריכים עירייה שמשרתת אותם ולא מנגנון ג'ובים".

עוד אמר וידר: "ההכרזה שלי על מועמדות לראשות העיר לצערי אין לה סיכוי והמטרה היא להתחזק למועצה. הריצה נועדה למנוע קומבינות. אני לא רואה עדיפות בין הצדדים שאשמים במצב העיר באותה מידה. נקבל הכרעה בהמשך".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה